måndag 15 september 2008

FO lagret växer

Jag har under förmiddagen lyckats att börja få ordning bland mina FO.
Till höger om inläggen finns en länk Leftknits FO som är klickbar och då kommer man till galleriet med alla mina FO. Tror jag?!

Är inte helt säker på att allt är fotograferat och inlagt. Det kan vara några saker som blivit ivägskickade eller använda innan fotografen gjorde sin plikt.

Det återstår att se om det dyker upp flera saker. Jag har även i förvirringens tid bestämt mig för att använda etiketter. Lättare för mig att hitta och även lättare för läsarna.

Det som återstår är att leta rätt på mönstren och se om stickstorleken är rätt och om jag kan skriva till vart jag har hittat mönstren någonstans. Det lär bli ett spännande dektektivarbete fram över.

Trevlig vecka!

Inga kommentarer: