fredag 23 januari 2009

Fridag

Idag har jag för första gången lärt mig att sticka Magic-loop. Dvs två ärmar på en gång. Har förut endast stickat en ärm eller strumpa i taget på detta sätt. Det var inte alldeles enkelt att komma igång. Men jag får ta det lite lugnt så kanske jag kommer igång.

Annars har jag sovit länge på min lediga dag. Skrotat runt i morgonrock och pyjamas i några timmar och druckit oförskämt många koppar the.

Funderar på att bege mig ner på stan. Inköpa vårens badkort och kanske ta en tur på stick-café om det nu finns några andra där.

1 kommentar:

Anonym sa...

En dag ska jag också ta tag i det där med magic loop... den KAN ju inte var så svårt, men ändå tar det lite emot.

Jag ska fixa lite ex-jobbsansökan nu på eftermiddagen, men sen åker jag ner till Waynes en sväng. Hoppas att vi ses!