fredag 2 januari 2009

UFO-kväll

Fredagen den 2 januari bjöd en god vän in till UFO-kväll. Jag letade i några timmar kvällen innan efter UFO:n och fann en gidigen hög som jag kommer att blogga om när det inte är kolsvart utomhus.

Värdinnan stickade i något märkligt fluffigt garn som ska bli en sjal. Inte likt henne.


Fåren glodde länge och väl på en mycket välsmakande saffranskaka, som smälte i munnen.

Sanna och jag försökte överbrygga rädslan inför KAL Tivoli som vi tjuvstartade vid julhelgen och som nu ska stickas tillsammans under året. Det blir spännande att se hur länge detta projekt kommer att ta.


Det fanns även lite nyttigheter på bordet. Frågan är vilket man väljer så här i början på nya året?? Vad väljer du? Vindruvan eller ischokladen?


Tack snälla för en underbart trevlig kväll. Jag hade gärna stannat kvar länge. Men jobbet och lite sömn innan dess kallade.


1 kommentar:

Inger sa...

Ibland blir man överraskad.
Apropå vad man bör välja på matbordet,så säger en viss kroppsdel hos mig att det bör bli den nyttigare sidan.(gallan spökar för jag vet inte vilken dag i ordningen)