tisdag 31 mars 2009

Garn garn garn

Okej, ibland undrar jag hur jag tänker. Åkte iväg till Grötö med rätt så mycket packning.
Är frusen av mig emellanåt och då måste det finnas varma kläder. Jag blir helt enkelt inte så roligt annars. Desto fler stickningar packade jag ner. Vet inte hur jag tänkte där heller. =))

När jag idag öppnade rullväskan för att syna helgens inköp, gåvor och byten så såg det helt enkelt rätt fullproppat ut. Kläderna från helgen åkte redan i söndags i tvättmaskinen. Men garnet och andra lyxigheter låg kvar i väskan.


Det blev en lite nätt hög får jag säga. En del mysigt angorgarn, blivande muddar - typ 4 olika projekt, två sjalprojekt, garngömma, stickor, knappar, mönster. Det ända som fattas är koftan inköpt från Solsilke som kommer med posten i veckan. Väntar med spänning på den. Får se om jag måste avsluta typ 8 projekt innan jag ens börjar att lägga upp till den koftan.

1 kommentar:

Inger sa...

Det var en hel del du fick med dig hem.Själv har jag inte packat upp garnerna än.