lördag 4 april 2009

Vårdag

Så här underbart har det varit idag. Jag satte mig på verandan med yllefilt och en mängd av stickningar. Kan meddela att någon yllefilt inte behövdes. Däremot så fick lite kläder åka av då det var vindstilla under några timmar och jag var helt fokuserad på mina stickningar. Hade trevlig musik i min Ipod och bara njöt.

Hann halva ärmen på Tivilo och även ta upp ett gammalt UFO som legat till sig sedan innan jul då jag inte blev riktigt nöjd. Men efter att ha lånat en färdigstickad kofta i samma garn och modell så insåg jag efter lite modellande framför spegeln att den nog inte blir så dum. Konstigt att man kan ändra sig, men samtidigt bra.

2 kommentarer:

Sommarfröken sa...

Jaa! Visst är det härligt! Äntligen vårvärme, utestickningar och att bara njuta!
Hoppas att sändagen blir lika skön!
Kram från Sommarfröken

Fröken Fräken sa...

Själv hade jag svarta byxor, strumpor och vinterkängor när jag satte mig i solen i lördags. Byxorna behöll jag på, men det andra åkte av efter en stund. :)